Jin joga

Jin je tista nežna energija, komaj zaznavna, nežna, mehka in krhka kot cvetlica. Predstavlja mir in sproščenost in če bi jo želeli opisati z jogijskimi gunami bi rekli, da je Jin čisti Tamas, ki nima volje, je pristranski in dogajanje okoli sebe raje opazuje, kot da bi v njem sodeloval.

Princip Jin joge je umirjen in sproščen z rahlim pridihom lenobnosti. Ogrevanje sestavlja nežen hatha flow, s katerim se pred daljšim zadrževanjem Jin položajev, dobro ogrejemo in preprečimo morebitne poškodbe. Posamezne asane, ki jih uporabljamo v Jin jogi se zadržujejo dlje časa, za začetnike je dovolj že 45 sek za bolj izkušene pa tudi več kot 5 min. V položajih poiščemo sebi prilagojen položaj, v katerem se lahko sprostimo, umirjeno zadihamo in samo čutimo svoje telo. Delovanje jin joge se zaradi dolgega zadrževanja položajev usmerja globoko v sklep k vezem, tetivam in mišicam hkrati, zaradi česar se izboljša njihova prekrvavitev, gibljivost in vzdržljivost.

Jin joga je meditativen pristop k jogi, saj je med samimi zadrževanjem položajev dovolj časa in prostora, da se osredotočamo na svoje občutke in predihamo ustvarjene napetosti v telesu. Vzporedno s tem, poskrbimo še za modifikacijo posameznih položajev, ki ustrezajo vsakemu posamezniku posebaj in mu nudijo, kar se da prijetno vadbeno izkušnjo.

Jin joga:

  • izboljšuje telesno počutje
  • uči pravilno dihanje in usmerjanje diha
  • krepi zavedanje telesa in prisotnost duha
  • opazuje moč pozornosti in osredotočanja
  • opušča nadzor in se predaja položajem
  • vadi čuječnost
  • prakticira meditacijo
  • prekrvavi in namaže sklepe
  • odpravlja napetosti in stres
  • v telo povrne ravnovesje
  • je balzam za našo dušo in telo
  • predstavlja ljubeč pristop k vadbi

 

Za koga je primerna?

Jin joga je odlična vadba za popolne začetnike, ki se z jogo šele spoznavajo ali pa se jim zdi, da pri jogi zelo težko napredujejo. V eni vadbeni uri je dovolj časa, da razčlenimo posamezne asane in jih prilagodimo na način, ki ustreza našemu telesu. Z redno vadbo se bodo posamezne napetosti razbremenile in postopoma bodo rezultati, vedno bolj izraziti. Primerna je za osebe, ki so pod stresom, anksiozni, preobremenjeni, brez volje in zagona. Z jin jogo boste pozornost lahko obrnili k sebi in si sami pomagali k procesu samozdravljenja.

Nosečnice, mamice po porodu in osebe, ki okrevajo po poškodbi so prav tako dobrodošle, vendar se morajo v vsakem primeru pred obiskom vadbe posvetovati s svojim osebnim zdravnikom.

IZZIV:

Vsak izmed nas ima svojo življensjko pot in nekaterim bolj ustreza Jin nekaterim pa Jang vadba. Ustreza nam točno tisto, kar ta trenutek živimo. Hitro se znajdemo v življenjskem obdobju kjer počnemo samo še stvari v svoji coni udobja, ki pa nam roko na srce, ne prinaša več napredka. Največji izziv za naša telesa in  um je točno tista vadba v kateri se nismo prepoznali. Morda se na prvo besedo res prebere trapasto, da bi človek počel nekaj kar mu ni všeč, ampak če tej misli damo malce več pozornosti lahko dobi smisel.

Jin je energija, ki se usmerja navznoter, je introvertirana in jo zunanji svet malce straši. Ne počuti se dobro v množici ljudi in vsekakor ne želi izstopati, Ne baha se pred ostalimi in se izogiba javnemu nastopanju. Njeno področje je mir, tišina, spanje, meditacija, nežnost in ljubezen. Če se prepoznamo v teh točkah, nam bo Jin vadba zagotovo všeč. Da bi se, Jin in Jang spet povezala v celoto in ustvarila krog enosti, ravnovesja in harmonije, potrebujeta samo drug drugega.

Če se torej prepoznaš v Jinu, toplo priporočam obisk na Jang vadbe in obratno, Jang naj obišče Jin.

Zato te vabim, dragi bralec, da se mi pridružiš pri izzivu in preizkusiš tudi vadbo, ki ne ustreza tvoje trenutni energiji. Saj veš.. da se malo harmoniziraš, uravnovesiš, mogoče ti bo pa všeč 😉