Nirvana fitness

12. Maj 2021 ob 8:00 uri – nova vadba, novi koraki, nova glasba isti dih!!

Kaj je Nirvana Fitness vadba?

Nirvana fitness je revolucionarna vadba z ritmično glasbo, ki uporablja položaje joge in pilatesa. Nežno jih uveljavlja v zaporednem gibanju podobnim preprosti koreografiji, ki jih izvajamo po serijah. Prijeten in zabaven sistem gibanja ob glasbi bo okrepil mišice, izboljšal kondicijo in razstrupil telo s pomočjo nadzorovanega dihanja. Med vsako serijo je čas počitka in sprostitve, kjer si telo opomore, možgani pa prejemajo zvočne Theta valove, ki nas vodijo v globoko stanje pomirjenosti in sprostitve.

Nirvana fitness jesenice

THETA VALOVI

Naši možgani konstantno delujejo z določeno frekvenco, ki je odvisna od stanja v katerem se nahajamo. Frekvenca Beta je budno stanje v katerem opravljamo svoja vsakodnevna opravila, smo pod stresom in v konstantni pripravljenosti. Alfa je stanje meditacije in sproščenosti. Theta stanje dosežemo med spanjem in budnostjo. Predstavlja stanje kjer so možgani sposobni globokega učenja, zdravljenja in rasti. Delta je stanje spanja in nezavesti. Obstaja pa tudi stanje frekvence Gama, ki se je v večini ne zavedamo in je visoka občutljivost na dražljaje.

Frekvence se v naših možganih ne sprožijo takrat, ko mi to želimo, saj delujejo neodvisno od naše volje. Se pa naši možgani zavedajo vseh frekvenc, ki prihajajo iz okolice in hitreje resonirajo s prihajajočo frekvenco.

Zanimivost o zdravljenju s frekvencami si lahko preberete TUKAJ.

KAJ PA DIHANJE?

Nirvana fitness ali dihalni fitness je najbolj osredotočen na proces dihanja s trebušno prepono oziroma diafragmo. Polno in zavestno dihanje namreč pripomore k dodatni oksigenaciji in razstrupljanju telesa. Večja raven kisika v telesu, znanstveno dokazano, pripomore k boljšemu počutju in bolj zdravemu življenju.

Ste vedeli, da so pri zdravljenju raka najbolj uspešne kisikove terapije?

Kaj se pravzaprav zgodi ob pomanjkanju kisika v telesu?

Predstavljajmo si, da uporabljamo 100 % svojih pljuč pri dihanju. Tako s procesom dihanja vnesemo 100 enot kisika ob vdihu in 100 enot dioksida z izdihom – skupaj 200 enot. Kar gre notri mora tudi ven. Ampak samo takrat, ko aktiviramo 100 % svojih pljuč. Površinsko in plitko dihanje aktivira manj kot 50 % naših pljuč, kar pa pomeni, da vdih vnese 50 enot kisika in izdih odnese 50 enot dioksida. Preostalih 100 enot pa je dioksid, ki je ostal v pljučih in v krvi. Kri postane bolj temna in gosta, krvni pritisk se zviša in obremeni srce. V najslabšem primeru lahko tako stanje privede celo do popuščanja srca!

Z Nirvano vadbo dihamo globoko in s polnimi pljuči, ter tako izpodrinemo neučinskovito plitko dihanje. Nadomestimo ga z zdravim in zavestnim dihom, zatadi katerega bomo v telesu ustvarili naraven proces razstrupljanja in v polnosti pričeli uživati v vsakodnevnih rutinah.

Brez hrane preživimo tedne, brez vode več dni,

brez kisika pa naši možgani utrpijo nepopravljive posledice

že po nekaj minutah!

Video in audio pomoč za izvajanje testa trenutne oksigenacije najdete TUKAJ.

TEST TRENUTNE OKSIGENACIJE

Test trenutne oksigenacije nam bo razkril koliko kisika je ta trenutek v našem telesu.

Za test potrebujete uro na kateri boste lahko spremljali, koliko sekund ste lahko zadrževali zrak.

Sedaj se pa pripravite. Zravnajte svojo hrbtenico in odprite prsni koš. Globoko vdihnite s svojo prepono in vdihnite čim več zraka kar lahko. Izdih naj bo prav tako zelo globok, zato izpraznite svoja pljuča do konca.

Normalnemu vdihu sledi pasivni izdih kjer je pomembno, da ne izpraznete svojih pljuč do konca, ampak majhen del zraka pustite v pljučih.

Nato zadržite svoj dih in spremljajte sekunde, koliko časa lahko zadržite zrak, preden se pojavi večja potreba po dihanju.

Vadba je primerna za vas, če:

  • ste vedno utrujeni in brez energije
  • ste pod stresom in aksiozni
  • občutite nemoč
  • ste nepotrpežljivi
  • ste večkrat bolni z istimi simptomi
  • so mišice zategnjene in sklepi okorni
  • ste tik pred izgorelostjo
  • ne poznate pravilnega dihanja
  • želite boljše zdravje in življenje

Tempo današnjega življenja nas žene naprej, obdani smo z veliko količino opravkov in dolžnosti, ki v nas ustvarjajo stres. Stres se znotraj nas počasi nabira in kopiči, dokler enostavno ne pregorimo ali kako drugače zbolimo.

Da je pravilno dihanje temelj zdravega življenja so vedeli že več 1000 let nazaj. Le naše zavedanje o dihu je skozi leta modernizacije in lovlenju sanj, počasi zbledelo. Sedaj pa se postopoma vrača in skozi različne vadbe spet približuje nazaj k ljudem. Zavedanje diha in njegove neverjetne moči, življenja.

Vadba ni primerna za:

  • nosečnice in mamice takoj po porodu
  • osebe s povišanim krvnim pritiskom
  • osebe ki imajo težave z ožiljem in srcem
  • osebe, ki okrevajo po poškodbi

V primeru, da bi se vadbe vseeno radi udeležili, se o tem posvetujte z izbranim zdravnikom.