Na tej strani so prikazane vse razpoložljive vadbe.

Pridobite si dostop s prijavo na spletno jogo TUKAJ.

Za vadbo potrebujete udobna oblačila, vodo, miren in prezračen prostor ter po želji tudi kvader in deko.

Vadenje preko doma ponuja svoje prednosti, ima pa vsekakor tudi en kup slabosti. Odsotnost nekoga, ki pazi, da se ne poškudejete lahko vodi do prehitrih raztegov in prevelike obremenitve mišic in sklepov. Zato je zelo pomembno, da se v vadbi najbolj približamo sami sebi in spoštujemo svoje omejitve. Zavedajmo se, da joga ni cilj ampak čudovito potovanje po svojem telesu kjer se nam odkrivajo nepoznani deli našega skritega jaza.

Sedaj, ko smo doma se bo naš notranji glas veliko močneje oglašal, morda se bo tudi močno upiral vaši želji po vadbi. Razumljivo je, da se ego brani pred utišanjem, zato vam bo med prakso projiciral neverjetne misli in spomine s katerimi se boste morali ukvarjati.

Moj nasvet, kako se zoperstaviti svojemu egu, je v bistvu v njegovem sprejetju. Njegove misli in spomine nikakor ne odrivajmo proč, ne silimo se ostati mirni in zatopljeni v jogo, če v sebi zaradi nekateri stvari čutimo nemir. Prikazane so bile stvari katere moramo razčistiti s samim seboj ali pa s kom drugim in te spomini in misli so nam lahko v pomoč in dar, da začnemo delati na sebi in se spreminjati.

Možnost ogleda videa zato raztegujem na 48 ali celo več ur. Želim si, da bi iz vsake vadbe potegnili maksimalno kar lahko, zato ne oklevajte in si jo poglejte večkrat.

Spoštujmo se in vadimo skrajno previdno z veliko mere spoštovanja do sebe.

Joga – stopnja 1

Joga – stopnja 1 do 2

Joga flow – stopnja 2

Osnove Qigonga

5 tibetancev – Brezplačna 10 min vadba

Uporaba kvadrov pri jogi

Jin joga

Hatha vinyasa flow – stopnja 2

Jin Jang joga – stopnja 1 – 2

Pravilna postavitev položajev

Surya namaskar A

Surya namaskar B

Lahka do srednje težka vinyasa – Easy vinyasa

Jin jang 1 – 2

Jin joga